.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

عملکرد، اندروید و مالتی تسکینگ تبلت Yoga Book لنوو

تبلت یوگا بوک لنوو از پردازنده Intel Atom استفاده می کند که هنگامی که با صفحات وبی که پر از آگهی هستند مواجه می شوید باید چند ثانیه صبر کنید تا بتوانید صفحه وب را اسکرول کنید. حتی اضافه کردن 4 گیگابایت رم به اندازه ای حساسیت برنامه هایی که نیاز به پردازش زیاد دارند را کم نمی کند به طور مثال شما می توانید ساعت ها بازی Mini Metro را بدون مشکل انجام دهید اما نمی توانید بازی های سه بعدی مانند Real Racing 3 را به راحتی انجام دهید.

این دستگاه از سیستم عامل اندروید 7.0 استفاده می کند و از قابلیت های چند پنجره ای پشتیبانی می کند و این همان قابلیتی است که لنوو در اندروید 6.0.1 استفاده کرد. این قابلیت هنگام کار با برنامه هایی مانند یوتیوب، توییتر، فیس بوک و کروم عالی است. اما وقتی که پنجره های متعدد را باز می کنید نمی توانید به راحتی پنجره ها را تغییر دهید و عملکرد شروع به کاهش می کند.



:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر و لپ تاپ , ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : Triple Adorable
ت : دو شنبه 3 آبان 1400

با افزایش و رشد روز افزون سایتها، نیاز به خدمات پشتیبانی سایتها به وجود آمده است. پشتیبانی سایت شامل مجموعه متعددی از خدمات می باشد. خدماتی مانند به روز رسانی سایت با تغییرات دنیای وب، توسعه وبسایت، رفع انواع مشکلات مانند امنیت، سرعت، تعمیرات و...، انواع محتوا گذاری ها، سئو، انواع بک آپ، و به طور کلی خدماتی که باعث اصلاح و بهبود یک وبسایت خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Triple Adorable
ت : دو شنبه 3 آبان 1400

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی