.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

خریدن یک مک بوک به آسونی خرید یک آیفون نیست. درباره یک گوشی خریدار بیشتر نگران قیمت، رنگ و ظرفیته اما زمان خرید یک کامپیوتر معیارهای زیادی مثل قابل حمل بودن، قدرت، سرعت، حافظه، اندازه صفحه نمایش، پیکسل ها، قابلیت ارتقا و بقیه فاکتورها باید در نظر گرفته بشه.

پس بنابراین اگه تصمیم دارید کامپیوترتون رو از کمپانی اپل بخرید بهتره راجع به مک ها بیشتر بدونید. اگه تصمیم گرفتید یک دسکتاپ تهیه کنید بهتره مک مینی، آی مک و مک پرو رو بخرید. اما اگه قابل حمل بودن براتون اهمیت داره بهتره مک بوک ایر، مک بوک و مک بوگ پرو بخرید. درباره انتخاب بین این کامپیوترها معیارهای زیادی رو باید در نظر بگیرید تا به انتخاب مورد نظرتون برسید.



:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری , ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : Triple Adorable
ت : چهار شنبه 28 آبان 1399

سایت هامل ترکیه (Hummel )

خرید از هامل ترکیه راهی آسانی برای سفارش و تهیه انواع محصولات هامل است. برند هامل (Hummel ) یک برند دانمارکی شناخته شده و مطرح است که در زمینه تولید و عرضه انواع لوازم ورزشی فعالیت گسترده ای دارد. کمپانی هامل در سال 1923 توسط شخصی به نام آلبرت مسر راه اندازی شد و به سرعت توانست با تولید لوازم ورزشی محبوب شود. این برند در سال 2016 اسپانسر تیم ملی دانمارک و همچنین بسیاری از تیم های باشگاهی سرشناس نظیر استون ویلا بوده و در حال حاضر اسپانسر لباس تیم ملی دانمارک در جام جهانی 2018 روسیه است.



:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
ن : Triple Adorable
ت : چهار شنبه 28 آبان 1399

آیا سقف سنگریزه‌ای گارانتی دارد؟

ورق دکرا، ورق کینگستون دارای گارانتی شامل تغییر رنگ سنگریزه‌ها، تمام ظاهر سقف سنگریزه کینگستون است. کلیه محصولات Kingston دارای ضمانت تعویض عمر می‌باشد که به راحتی و در دسترس مشتریان گرانقدر ما قرار می‌گیرد. همچنین این گارانتی در پشت کلیه محصولات کینگستون به رنگ قرمز حک شده است، که برای خریداران انواع سقف‌های کینگستون است. مشتریان عزیز که درخواست تعویض گارانتی مادام العمر را دارند، می‌توانند از بخش فرم تماس با کارشناسان ویلانما تماس بگیرند.



:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : Triple Adorable
ت : چهار شنبه 14 آبان 1399

در دنیای دیجیتال مارکتینگ امروز، نمیتوان به فکر فعالیت در دنیای آنلاین بود اما به سئو و بهینه سازی سایت اهمیت نداد. رقبا هر روز قوی تر می شوند و رتبه خود را در موتورهای جستجو بالا می برند. در نتیجه اگر نتوان در نتایج برتر موتورهای جستجو جایگاهی داشت کسب و کار آنلاین خود را بایستی یک کسب و کار شکست خورده دانست.

شما از طریق رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری که از موثرترین روش های تبلیغات اینترنتی و یکی از ارکان اصلی سئو سایت است، می توانید محصولات و خدمات خود را همراه با تصاویر و لینک های باکیفیت در سایت های پربازدید و با رنک بالا منتشر نمایید. تبلیغ رپورتاژ آگهی علاوه بر افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت، بر روی سئو و بهینه سازی سایت شما نیز تاثیر به سزایی دارد.

تنها راه دریافت بک لینک دائمی آن هم از سایت های خبری معتبر بصورتی که از سایت ها حذف نشود و اسپم محسوب نشود و درواقع باعث بهبود رتبه سایت درگوگل شود، خرید رپورتاژ آگهی دائمی و با کیفیت است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری , ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : Triple Adorable
ت : چهار شنبه 19 شهريور 1399

کلید های کم صداتر، سرعت و فضای ذخیره سازی بیشتر !

مک بوک پروهای 2018 اپل معرفی شدند ! سری 2018 به چیپست های جدید i5 ، i7 و i9 اینتل مجهز شده اند، رم اضافه و حافظه ذخیره سازی بیشتر و کلید های کم صداتر از ویژگی های مهم این سری هستند. سایر ویژگی های اعم از طراحی و تاچ بار، همانند مدل 2017 است!

این بهبودها برای هر دو مدل 13.3-inch و 15.4-inch در نظر گرفته شده است، اما مدل بزرگتر ویژگی های جذاب تری دارد و بسیار قوی تر است در ادامه به معرفی این ویژگی ها می پردازیم.



:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری , ,
:: برچسب‌ها: مک بوک پرو های 2018 اپل ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : Triple Adorable
ت : جمعه 2 خرداد 1399

کتاب الکترونیکی یک نسخه الکترونیکی از کتاب است که به طور مرسوم چاپ شده است و با استفاده از رایانه های شخصی (رایانه شخصی) و کتابهای الکترونیکی خواندن به راحتی قابل بازیابی و خواندن است. رایانه شخصی به کمک برنامه های نرم افزاری که به طور مشترک به عنوان خواننده کتاب الکترونیکی شناخته می شوند ، به کتابهای الکترونیکی دسترسی پیدا کرده و می خواند. برخی از خوانندگان کتاب الکترونیکی به طور خاص به عنوان دستگاههای دیجیتالی معرفی می شوند که نقش آنها فقط به خواندن کتاب ها محدود می شود. نمونه هایی از خوانندگان کتاب الکترونیکی عبارتند از Kindle Voyage ، Kobo Aura HD و Nook Simple Touch. از جمله جنبه های مهمی که باید در مورد کتاب های الکترونیکی بدانید این است: تاریخچه آنها ، قالب های مختلف کتابهای الکترونیکی ، مزایا و معایب آنها و سهم بازار کتابهای الکترونیکی چیست.



:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : Triple Adorable
ت : شنبه 10 اسفند 1398

کیفیت عکس

مانیتور C27F591 از پنل VA که سامسونگ طراحی و تولید کرده است بهره می‌برد. عملکرد این دستگاه در زمینه تصویر قابل تقدیر است. رنگ‌ها به شدت زنده هستند و کیفیتی که از آن‌ها می‌بیند چشم شما را نوازش می‌کند. دقت رنگ‌ها نیز بسیار بالا است. به این معنا که با این دقت و با چشم انسان، قابل تشخیص نیست که رنگی که در حال نمایش است چه تفاوتی با رنگ «واقعی» و بی‌نقص دارد.

یکسان بودن نور پشت تصویر یکی از مشکلاتی است که همیشه در مانیتورها وجود دارد. خوشبختانه در این مانیتور این موضوع زیاد به چشم نمی‌آید. حتی در گوشه‌های تصویر نیز نور فقط ۹% کاهش پیدا می‌کند و این موضوع حتی باعث شده است که دید کاربر بهتر باشد و میزان تمرکز چشم و ذهن نیز بالاتر برود.



:: موضوعات مرتبط: مانیتور , ,
:: برچسب‌ها: گیمینگ , مانتیور منحنی , مانیتور , نمایشگر , نمایشگر خمیده , نمایشگر سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : Triple Adorable
ت : جمعه 6 دی 1398

صفحه نمایش‌های خمیده مدتی است که وارد دنیای کامپیوترها برای کارهای روزمره و بازی‌های ویدیویی شده‌اند. تلویزیون‌ها حالا انواع خمیده در سایزها و رزولوشن‌های مختلف دارند و این موضوع حالا شامل مانیتورها برای انجام کارهای روزمره می‌شود.

مانیتورهای منحنی (خمیده) آخرین ترند جهانی برای تجهیزات میزی هستند. این مانیتورها مزایایی دارند و کاربر در استفاده از آن‌ها احساس راحتی می‌کند. با وجود این که بسیاری شرکت‌ها قابلیت‌های معمولی در این دستگاه‌ها قرار می‌دهند ولی سامسونگ برای تولید مانیتور C27F591 سخت‌ افزاری بسیار قوی قرار داده است که عملکرد آن را بهبود می‌بخشد. سامسونگ یکی از کمپانی‌های پیشرو در ساخت و تولید انواع‌ نمایشگرها از جمله تلویزیون و مانیتور است که در کنار نمایشگرهای معمولی، نگاه ویژه‌ای به نمایشگرهای خمیده داشته و سعی دارد تا در این راه هم نظر کاربران را جلب کند. علاوه بر این سامسونگ تلاش کرده تا با اضافه کردن قابلیت‌های مختص گیمرها، این قشر را هم درگیر خرید محصولات خود کند.



:: موضوعات مرتبط: مانیتور , ,
:: برچسب‌ها: گیمینگ , مانتیور منحنی , مانیتور , نمایشگر , نمایشگر خمیده , نمایشگر سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : Triple Adorable
ت : جمعه 6 دی 1398

کمپانی گوگل در این نسل از گوشی‌های خود بسیاری از ویژگی‌های سخت ‌افزاری را لحاظ کرده است اما قابلیت اتصال شبکه ‌ی 5G از مواردی است که در این سری مشاهده نمی‌شود. روز سه‌شنبه طی رویداد برگزار شده در شهر نیویورک، این کمپانی از نسل جدید گوشی‌های خود با نام گوگل پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس‌ال رونمایی به عمل ‌آورد. این سری از گوشی‌های جدید کمپانی گوگل دارای قابلیت‌هایی نظیر face unlock، ژست‌های حرکتی بروز شده و ماژول‌های دوربین ارتقا یافته می‌باشند اما گوگل نسخه‌ی5G  این گوشی‌های هوشمند را معرفی نکرد و حتی حرفی از آن‌ها به میان نیامد.

به طور کلی، شبکه‌ی اتصال 5G به عنوان پنجمین نسل از شبکه‌ی اتصال اینترنت همراه محسوب می‌شود که قرار است سرعتی ۱۰ الی ۱۰۰ برابر بیشتر از اینترنت همراهی 4G LTE داشته باشد. به عنوان مثال، سرعت بالای اینترنت 5G به شما این امکان را خواهد داد که یک فصل کامل از سریال worth of Stranger Things را در مدت زمان کوتاهی دانلود نمایید. اگر خبرها و شایعات منتشر شده در مورد گوگل پیکسل ۴ را مطالعه کرده باشید، قطعا می‌دانید که طی هفته‌‌های متمادی به بهره‌ مندی از شبکه‌ی اینترنت 5G در این نسل از پیکسل‌ها اشاره شده بود ولی اکنون خبری از این ویژگی نبود.



:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری , ,
:: برچسب‌ها: , google , Pixel 4 , Pixel 4 XL , گوگل , 5g , گوگل پیکسل4 , گوگل پیکسل 4ایکس ال ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : Triple Adorable
ت : جمعه 6 دی 1398

ماه‌هاست که شایعاتی در مورد آماده‌سازی مدل ۱۶ اینچی مک‌بوک پرو اپل در سایت‌های خبری منتشر می‌گردد. برخی از سایت‌ها ادعا می‌کنند که قرار است در اواخر سال جاری میلادی از این لپ‌تاپ قدرتمند اپل رونمایی به عمل آید و کاربران با سبک جدید این کمپانی آشنا شوند. اکنون تصاویری مخفیانه از این دستگاه در نسخه‌ی بتا macOS Catalina 10.15.1 توسط  MacGeneration کشف شده است.

ظاهرا این تصاویر به یک مدل جدید از مک‌بوک پرو “MacBookPro16,1” اختصاص دارد (به خودی خود نشان‌دهنده‌ی یک مدل جدید از طراحی اپل می‌باشد). ۱۶ اینچی بودن این لپ‌تاپ تنها بر اساس نحوه‌ی شماره‌گذاری مدل توسط اپل مشخص شده است و می‌توانیم در این مورد اظهارنظر کنیم ولی در کل هنوز این موضوع توسط خود کمپانی تایید نشده است. 



:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری , ,
:: برچسب‌ها: , macos catalina , اپل , لپ تاپ اپل , مک بوک , MacBook Pro , مک بوک پرو 16 ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Triple Adorable
ت : جمعه 6 دی 1398
موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی